در حال بارگذاری ...
شادباش جشن شکیبایی و شکوه بند‌گی

مدیرکل هنرهای نمایشی فرارسیدن عید فطر را تبریک گفت

کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی، فرارسیدن عید فطر را به هنرمندان تئاتر و عموم مردم ایران تبریک گفت.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی، ضمن ارسال پیامی، فرارسیدن عید فطر را تبریک گفت.

در این متن تبریک آمده است:

«به نام حضرت دوست،
عید بر عاشقان مبارک باد
عاشقان! عیدتان مبارک باد
« فطر» گشاینده‌ترین دوران ِ بستگی‌های تن، به خاطر رضای دوست و یادآوری ِ دیگر بندگان خدا در زلال‌ترین لحظه‌های قرآنی است.
جشن شکیبایی و شکوه بند‌گی است برای آنانی که ماهی را در شهر خدا، به تمرین ِ خودسازی و شهروندی معنویّت و تأمّل در مرتبه‌ در محضر خدا بودن گذراندند و او را نزدیک‌تر از هر نزدیکی، در گفتار و رفتار و نگاه و نَفَس ِخود، حسّ کردند و عاشقانه به تماشای دیگران گذاشتند.
خدایی که دوست می‌دارد بندگانش در زبان و رفتار و بیان، بیشترین صفت‌ها را از اوصاف او، به نمایش بگذارند و برای کاستن از رنج بندگانش، هر روز سهمی را هر چند کوتاه، نقش‌آفرینی کنند و خوشا به حال و مقام ِآنانی که در زیباترین ماه جهان، زلال‌ترین روزها و روشن‌ترین شب‌ها را در انسانی‌ترین نقش‌ها و بهشتی‌ترین صحنه‌ها، زندگی کردند. فرا رسیدن عید عزیز ِ فطر، بر بندگان صالح و عاشق خداوند و نقش‌آفرینان ِ سربلند ِ پرسش و پرستش ِ در عرصه‌های هنر ِ پرگستره‌ نمایش در سراسر این سرزمین ِ خدایی، مبارک باد.»




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با کاظم نظری، مدیرکل هنر‌های نمایشی

از عملکرد شورای ارزشیابی و نظارت تا پای کار بودن مدیران تئاتری
گفت‌وگو با کاظم نظری، مدیرکل هنر‌های نمایشی

از عملکرد شورای ارزشیابی و نظارت تا پای کار بودن مدیران تئاتری

کاظم نظری با اشاره به عملکرد مثبت شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش و نبود نگاه شخصی و سلیقه‌ای در بررسی آثار، از پای کار بودن همه مدیران تئاتری سخن گفت.

|

مدیرکل هنرهای نمایشی از  دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی قدردانی کرد

مدیرکل هنرهای نمایشی از دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی قدردانی کرد

مدیرکل هنرهای نمایشی در پاسخ به پیام دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی نوشت پیام پر از مهر و محبت تان برای خانواده نجیب و ارزشمند تئاتر نه تنها ایجاد انگیزه دوچندان و مضاعف در آغاز سال جدید شد بلکه مهر تایید آن شورا به عنوان مرجع عالی سیاستگذاری، تصمیم‌گیری و هدایت امور فرهنگی در ...

|

رییس جمهور در نشستی صمیمی با اهالی فرهنگ و هنر:

توانمندی فرهنگی همچون توانمندی‌های دفاعی و اقتصادی از عناصر اقتدارآفرینی برای کشور است
رییس جمهور در نشستی صمیمی با اهالی فرهنگ و هنر:

توانمندی فرهنگی همچون توانمندی‌های دفاعی و اقتصادی از عناصر اقتدارآفرینی برای کشور است

رئیس جمهور توانمندی فرهنگی را همچون توانمندی‌های دفاعی و اقتصادی از عناصر مهم اقتدارآفرینی برای کشور دانست و گفت: تلاش جوانان کشور برای پیشرفت‌های فناورانه نیز همچون افتخارآفرینی‌های دوران دفاع مقدس قابلیت بالایی برای به تصویر کشیده شدن دارند.

|

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

نظرات کاربران